2008/01/27

My birthday and my favorite city!!!

Despite all my expectations there ARE some people, who have visited my blog... and there are even some, who asked me for new articles:) I meant to post some photos of my birthday celebration (January 20) but I do not have any just now. However my birthday was quite good – apart from some useless mug-like-presents I got some things I can make use of and my parents and our family's friend (instead of my beloved sister in the US) and I went to a Spanish restaurant. We had seven-course dinner and consequently all of us had a stomach ache.

Anyway we really enjoyed it and did not care about the following days:)

Since I hate articles without photos, I post at least one I took on my way to work. It is in the centre near the St. Jilji Church.

2 komentáře:

  1. no vidis ze to jde kdyz se chce,..asi pred peti minutama jsem zavesila-vis, ten dvouhodinovy telefonat:)),..jo, jak jsem ti rikala ze tu nekdo posloucha radio, tak to byl Danuv budik, opravdu nechapu proc ho ma nastaveny na 2:30 rano, ale kazdopadne mi ta hudba uz krapet leze krkem:))..
    mej se moc pekne, dikes za prispevek a za pekny telefonat:))

    OdpovědětVymazat
  2. jojo, byla tu bzunda:)
    ani jsem se Te nezeptala, jestli se Ti styska?? Mne asi tak jako podvedome - ne ze bych vecer lezela v posteli a vzpomínala na Tebe, jak jsi daleko...;-)
    ale spis mam obcas chut se podívat na Harryho (a predstavovat si, jak se tim ucim anglictinu) a tak:)

    nojo, ranni ptace dal doskace:)

    (ranni ptace bez lahvace vubec nikam nedoskace:D)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář. Pravděpodobně velmi brzy zareaguji.