2012/04/05

Inspirativní setkání

Řekněte mi, jak je možné, že se mi po tři roky marně snažila jedna osoba, která pro mě tehdy znamenala celý svět, rozmluvit kouření, ale povedlo se to až člověku, s nímž jsem strávila pouhé tři dny a o němž jsem v té době nevěděla ani to, jak se jmenuje příjmením?
Jak je možné, že se mě celý rok snažila jedna tehdy mně velmi milá osoba přesvědčit, že bych měla omezit konzumaci alkoholu, ale úspěšný byl až opět onen člověk, když jsem ho viděla o tři měsíce později, a stačil mu na to jeden den?

Čím je způsobeno to zvláštní  velmi často jednostranné  naladění na názory jednoho člověka, které nemá (skoro?) nic společného s láskou?
Zdroj: http://cristiandlr.deviantart.com/
Pokud připustím, že život není jen chaotické těkání beze smyslu, je strašně lákavé si představovat, že právě taková setkání bez příčin a bez důsledků jsou podmíněna celým předchozím životem a mohou být důležitá pro celý život následující.

A nikoli, nemluvím jen o těch závislostech, kterých jsem se možná na nějakou dobu zbavila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář. Pravděpodobně velmi brzy zareaguji.