2012/08/30

Strach z konců

Poslední záznam jedné mé kamarádky ve mně vyvolává neskutečný stesk. Stesk po místech, kam bych se chtěla podívat, a smutek z konců. Bohužel neodjíždím z žádného zajímavého prostředí. Přesto mám pocit, že i pro mě něco končí.
Dnes je tu v Praze poprvé chladno a já cítím, že už se léto doopravdy nevrátí. Mám strach ze zimy. Jako každý rok si říkám, že zima přece není žádná katastrofa. Jako každý rok se přemlouvám, že si tentokrát zimou nenechám zkazit náladu. Vzpomínám si, že minulý podzim jsme se na tom dohodly s babičkou.
Umřela 6. ledna.


2 komentáře:

  1. taky mám strach ze zimy. ale ten pocit, kdy přijdeš z mrazu domů, do tepla a venku fyčí vítr a ty víš, že jsi v bezpečí - ten je nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že si ho budu moct užívat. V mém novém bydlišti je prý šílená zima.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář. Pravděpodobně velmi brzy zareaguji.