2013/01/29

Mráz a déšť

Můj život probíhá na čtyřech místech, ale žiju jen na jednom. Na jednom místě přebývá moje minulost, na dvou zamrzá přítomnost, na jediném místě plném života se čas zastavuje. Dny a noci se střídají jako tikání hodin, kterého je nutno se zbavit, pokud chci zaslechnout nevyslovené a nevyslovitelné. Bojím se, že zaspím svůj život, že jednoho dne najednou zjistím, že všechno kolem mě uteklo. A že mi to vůbec nebude vadit, protože cizí spánek, který se zoufale snažím nerušit, je stejně důležitější než můj vlastní.

Je mě čím dál tím míň a čím dál tím víc mrznu. Cožpak může být kostem zima? A tak je bílá objemnost jen snovým úsměvem. Ve skutečnosti se halím do nových a nových černých slupek, které nezahřívají, ale chrání před informacemi z osvětí ještě spolehlivěji než dřív.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář. Pravděpodobně velmi brzy zareaguji.